Kära Örebroare. Det är dags att göra din medborgerliga plikt: Gå på revy!
Med halvdana sketcher, spruckna toner, stappliga danssteg och billiga outfits bjuder vi på kommunal fortbildning, aktuell omvärldsanalys samt en adekvat nivå av humor. (Det är strikt förbjudet att inte komma). Föreställningen spelas 15.00-17.30 och 19.00-21.30 beroende på dag.
Biljettinformation
Biljetter köpes via Nortic
